tisdag 29 mars 2011

Utmaning- Balklänningar.

Kom igen. Nu har jag visat min. Får jag se era?

12 kommentarer:

anna sa...

känner mig utmanad. i sinom tid! måste hitta bilderna... och scanna dem antar jag?

Linda sa...

HAHAHA. jag ska leta jag med! herrejisses...

Anonym sa...

Har aldrig ens varit på bal ...

Frida sa...

eh, min var så ful att den nog inte fastnat på bild. men jag tror den hänger kvar hemma hos föräldrarna, kanske ska försöka kränga mig i den nästa gång jag åker dit...

Spader Madame sa...

Hade ingen.

Åsa sa...

Jag har faktiskt redan visat min brudklänning från 1990!

Laila och Johan sa...

Ska hem och leta... huvva.

Miss Upsey Daisy sa...

Fru A- Jag fotade faktistk..
Linda- Du MÅSTE!
Frunatmaken- Vi talar gymnaseit..
Frida- Om min finns så finns din!
Spader- Tror du hade varit fab!
Flicka- Länka igen :)
Loppis-:-)

Viveca sa...

Åh för en gång skull med gott samvete:
http://viveca.blogspot.com/2011/03/utmaning.html

Miss Upsey Daisy sa...

Viveca- Ska kika!

mia sa...

Himmel, skulle nog aldrig kunna få på mig den....10 kilo tyngre. ;-)
En blå, stor, puffig sak med vidd och extra ring under, och med puffiga ärmar och en låg rygg med en megastor rosett på rumpan. -95 var det värsta modet ju. :-)

Miss Upsey Daisy sa...

Mia- :D