torsdag 3 mars 2011

Andra Sidan Är Ni Klara.

Flera har frågat innan så jag hänger på för att jag är nyfiken.

1. Hur gammal är du?
2. Bloggar du? (Lämna gärna adressen!!)
3. Har vi träffats i det verkliga livet?
4. Minns du hur du hittade hit?
5. Vilka blogginlägg, som jag publicerar, uppskattar du mest?
6. Vad skulle du vilja att jag bloggade mer om?

Så svarar jag själv med. Lite rättvist ska det vara.

1. 36
2. Ja. Det är liksom min blogg.
3. Jag får nöjet att umgås med mig jämt. Ibland hat-kärlek.
4. Min kompis Åsa som är sambo med Magnus som känner LindaK fick mig att börja blogga.
5. Jag gillar inlägg positiva inlägg med en tvist. Roligast att skriva. Vill inte ha bloggen som en gnäll-kanal försöker att undvika det så mycket som går.
6. ?

14 kommentarer:

emve sa...

1. 29
2. http://inspirerat.blogspot.com/
3. Nej, tyvärr! Har inte haft den äran.
4. Inte den blekaste aning. Men jag skulle gissa att det var via någon annan blogg (LindaK eller hedgehog möjligen).
5. Allt är bra. Gillar blandingen. Men absolut bäst är små vardagsskojigheter och såklart roliga inlägg med katterna i huvudrollen.
6. Är nöjd som det är ;-)

yllet sa...

1. 37 (38:ish)
2. Ja. http://ylletfilosoferar.blogspot.com/
3. Njet.
4. Via länk hos öh.. någon..
5. Alla! Jag gillar när du är lite så där.. rolig.
6. Du är puuuurfekt.

Frida sa...

1. trettitre finfina år
2. oh yes, you know!
3. jappedappe, finfina bloggträffar! och så ska vi ju jogga runt Sthlm tillsammans i vår...
4. näe, den allmäna bloggvillervallan, säkert LindaK.
5. när du berättar hur sjujäkla långt du springer så att jag blir peppad att sticka ut.
6. marathonlöpning

Anna sa...

1. Hur gammal är du? Lite för nära 30 än vad jag tycker är bekvämt och har alltså en liten kris som jag inte trodde!
2. Bloggar du? (Lämna gärna adressen!!) http://mandalaya.tumblr.com plus en professionell
3. Har vi träffats i det verkliga livet?nope, jag är en sån tyst läskig stalker.
4. Minns du hur du hittade hit? Hedgehog kanske, eller från någon när det var länkkärleksmånad. Jag har läst dig innan, men tappade bort dig tillsammans med en massa andra när jag skulle uppdatera min rssläsare, så jag är nöjd att ha hittat tillbaka.
5. Vilka blogginlägg, som jag publicerar, uppskattar du mest? Vardagsdramatiken! Jag menar, pussräkningen är ju olidligt spännande!
6. Vad skulle du vilja att jag bloggade mer om? Lite mer om maratonsasningen kanske?

Laila och Johan sa...

1. Precis som du 36.
2. Kan inte förneka det... loppanlej.blogspot.com
3. Fina vän!! Klart vi har. Första gången I Lilla Byn på simningen. Vi har visst fjällvandrat och matatonsprungit tillsammans också!
4. Via din far-far ;D
5. Älskar det mesta. Din humor är underbar!
6. Mera maraton!! Gärna direkt från banan... men du slipper!

Sara sa...

1. Fyraetta. Mentalt är jag kvar i kissobajs-åldern.
2. men offkårs - hedgehog.se
3. Ja!! Fast för få gånger om du frågar mig.
4. nä, kan ha varit via Missy. Men det är en gissning.
5. Alla. Mest kul är det när du går in i stolpar och sånt.
6. Jag är helt nöjd - fortsätt som du gör :)

Hon som gick sa...

1.40+
2.http://honsomgick.blogspot.com/
3.Nej tyvärr
4.Kommer inte alls ihåg, förmodligen via någon annan blogg
5.Jag tycker du är jätterolig och skrattar ofta högt åt dina inlägg. Samtidigt är det allvar med också vilket gör en bra mix.
6. Det är bra som det är

SaraMy sa...

1.24 (imorgon)
2. yes and you know it: heartsandunicorns.blogspot.com dock inte så frekvent uppdaterad. alls.
3. Nä, men man hade hoppats!
4. Nix, kanske via onekligen?
5. När du är syrlig mot fallskärmsjägaren, glömmer handduken till träningen, unnar dej ett glas vin.. sådant.
6. Ovan. Och så lite mer av allt!

Åsa sa...

1. 43 men jag skulle hellre vara 34!
2. Jaadå, klicka på mitt alias
3. Ohh ja och gärna snart igen!
4. Solrosfröt:)
5.Älskar det ironiska, roliga och så tonen!
6. Näe, så bra så!

Katarina sa...

1. 47 (Äldst igen. Någon gång bara måste jag få ett pris. Om inte annat för att jag erkänner hur uråldrig jag är.)
2. Jag gör visst det. http://katereader.wordpress.com
3. Ja. Men vill gärna träffas mer.
4. Jag minns faktiskt inte. Troligen från Hedgehog in a storm. Jag vill minnas att jag hittade tre missar samtidigt någonstans.
5. Jag är helt såld på ditt sätt att skriva. Du berör på så många sätt. Och är ofta väldigt rolig.
6. Fler bilder. Jag vet att du är duktig på att fotografera också.

Miss Upsey Daisy sa...

Emve- Tack. Vi "känner" ju varandra men kul att höra att du gillar kattinläggen :)
Yllet- ha ha... purfekt! Det låter det.
Frida- ska skriva mer om träning. Fler som vill...
Anna- Men åh! Vad roligt att ha en tyst stalker. Ska genast kika in på din blogg. :)
Loppis- :) Hej kompis!
Hedgehog- Då ska jag genast gå in i en stolpe för din skull.
HSG- Som sagt var. Kul att du har börjat blogga och kul att du hänger här :)
SaraMy- Sådant som jag gör ofta. :)
Kul att du hänger.
Flicka- Kul att vi hittat varandra så kör vi promme snart.
Katarina- Det är tänkt att det kommer mer foton i framtiden. Tack. Vi ses snart.

LabHäxan sa...

Verkar vara sen som vanligt :)
1. 36 år
2. Http://labhaxan.blogspot.com
3. Nepp.. Men vem vet, en vacker dag så kanske det blir så.
4. Via en kompis i götet som läste Miss Kyd. Började också göra det samt hittade på så sätt till Miss UD.
5. Det är som en vitamin när man är förkyld.
6. Det är sååå bra som det är (perfekt)

Sofia sa...

1. 27 (var visst tvungen att ändra den siffran, minns tydligen inte riktigt själv)
2. Nej. Är inte så intressant. ;P
3. Nej tyvärr! Det hade varit fantastiskt, tror jag!
4. Vet inte, men det är verkligen hundra år sen. Har läst i många år.. ett tag var det många Missar, så kanske nånstans där.. Åh jag minns verkligen inte! Men jag fastnade direkt!
5. Jag gillar verkligen din humor! Du skruvar till det mesta. Och din blandning av inlägg är suverän. Jag blir glad, jag skrattar, jag känner igen mig, jag inspireras, jag trivs, jag peppas och jag ler!
6. Mer och mer, jag vill bara inte att du slutar! Och definitivt inte med de underfundiga inläggen. Gillar ju t.ex dina och Fallskärmsjägarens påhitt. Och dina vardagsreflektioner. Och när du driver med dig själv. Och.. ja du fattar. ;)

Miss Upsey Daisy sa...

LH- Det var fint sagt. Jag är Enchinagard!
Sofia- Men nu blir jag glad ända från tårna. Om jag inte hade haft pojkvän och så hade jag friat direkt ;-)