tisdag 10 juli 2007

3 km älv.

Det brukar ju summeras en smula efter klassikerhappenings. Det började med Vasan för att sedan fortsätta med Vättern och nu har det simmats i Vansbro.

Siffror.

Antal tränade meter: noll

Antal simmade kilometer: tre

Antal anmälda: 4 666

Tid.: 1.17 minuter

Vattentemperatur: 17.1


Tankar tänkta i vattnet:

Varför silar jag hela Dalälvens vatten genom min våtdräkt? Kan jag lägga upp fanskapet i en båt?

Konstigt. Jag simmar ju rätt snabbt?

Hiskeligt kallt det verkar vara på land. Alla har ju jackor på sig.

Jaja. Ska det regna ska det väl regna när man simmar ändå.

Vem där om inte!

Jag fick en klassikerslips om halsen när jag kom fram!! Heja Heja min namne som simmade dagen innan!

Mötte självaste Lopppanlej. Tänka sig. Varken hon eller jag är yxmördare.


Vansbrosimmningen check!

9 kommentarer:

Missy sa...

Hm... Ser nu att Loppanlej är på "semester".

Hm...

Misstänkt värre.

Hur var det där med "någon annan överlevde"?

Miss Upsey Daisy sa...

Pfft.

Jaja.

Loppanlej överlevde visst.

Jag kan väl inte hjälpa att hon är borta lite tillfälligt.

Evalinn sa...

Grattis - nu är det bara en kvar!

Miss Upsey Daisy sa...

Tack. Tre mil terräng. Jag kan knappt bärga mig ;-)

Anne sa...

Du är helt otrolig. Skönt att du tog dig igenom det!

Miss Upsey Daisy sa...

Tack. Detta var väl det enklaste. Lidingöloppet ska vara att jämföra med ett maraton så jag får nog se till att träna lite flitigare...

Fru Choklad sa...

Vasan och grejer!!! Strongt tjejen!!! Jag är helimpad!

Anonym sa...

Superbra jobbat!!!

Miss Upsey Daisy sa...

Bling Bling- tackar... men du har fött barn och det imponerar på mig!

Snygglirre- och du ska läsa och göra massor i höst :-)