onsdag 11 juli 2007

Nästa stop- Skåneland.

Redan avverkat över 100 mil på semestern med Dalarna och diverse utflykter där. Det har paddlats kanot och det har botts i en stuga utan allt. Utan allt innebär ingen el och utedass. Vi klarade dock av att tillbringa 12 timmar där utan några fadäser. Idag bär det av till Skåneland med lite andra aktiviteter med en dagsutflykt till Köpenhamn på agendan och ett par kalas också. Normalt brukar jag vara lekledare vid de flesta tillställningar men nu är jag på den andra sidan så att säga. Rätt skönt det med.

Alla bloggare verkar vara på semester så jag tar en minipaus jag med.

Bis Später!

12 kommentarer:

Tess sa...

Ja då får jag önska dig en skön ledighet!

Kerstin sa...

Ja, gör det. Ha en underbar semster :) Kram.

Missy sa...

Kom tillbaks!

Fast... ok då. Du kan väl få ha lite semester dårå. Semester är det nya svarta. Har jag hört.

Anonym sa...

Tror du på allvar att du kan hålla dig ifrån bloggen? :o)

Maria - FashionFame sa...

Skönt med ledighet, ha de underbart gott! Kramar!

Anne sa...

OKej, trevlig semester!

Maria - FashionFame sa...

FÖRRESTEN! Om du hinner se detta innan semstern så ere TÄÄÄVLIING hos mig hihi kram!

Mary Lady Luck sa...

Pausa på du så syns vi på regniga dagar :)

stella sweden sa...

Hmmm...PAUSE är farligt...Man går helt plötsligt där i skogen och hittar sig själv letandes efter en dator så man kan skriva något...

Kram...

Anonym sa...

Ooo trevlig semester!!

catnap sa...

Joo, kan vara bra att se att livet inte ÄR bloggen. Ta några dagar extra!
Sen får du se till att rappt komma tillbaka och underhålla oss!
;)

Miss Upsey Daisy sa...

Tess- tack detsamma! Och myser åt det lilla osäkera projektet som du och jag kankse kanske har !

Kerstin- kram och tackdetsamma!

Missy- semester är alltid det nya svarta. Förutom thaimat. Jisses vad hungrig jag är...

Marie- ibland tar beroendet överhanden .. men ibland kan det också bero på tillgången till datorer...

Maria- jag har tävlat :-)

Anne- det var bara en weekend.. den "riktiga" kommer i augusti.

Mary- det var bara några dagars pause... men läskigt var det ..

Stella- jag vet. mitt beroende är sedan länge officiellt.

Lirre- mmm tack så mycket.. men du har väl själv snart..?

Catnap- tack söta du för orden :-)