tisdag 17 juli 2007

Bloggvärlden...

... ekar lite tomt under sommaren. Det verkar som många satsar på IRL istället. Vidhåller att det är lite omodernt. Vad händer härnäst? Köpa svart-vit tv eller? Eller kläm en tub* raketost för tusan!


Mig växer det snart spindelväv på här i min ensamhet.


KOM TILLBAKA ALLIHOPA! Miss KYD, Missy, Annie, Sabine, Kerstin, Carina, Evalinn, Loppanlej och Stellapolaris!

*Update. En uppmärksammad läsare (hejhejpojkvän) ber oss alla notera följande när det gäller raketosten. Klicka och lär!

17 kommentarer:

Anne sa...

haha, ja det är lite glesare mellan inläggen, men jag märker att jag också skriver mindre när det är annat som händer. IRL, verkar vara det nya.

Miss Upsey Daisy sa...

Du är alltid jätteduktig på att blogga! Du håller ju 3-4 inlägg om dagen.

Missy sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Missy sa...

Lugn och fin. Ska bara försöka hinna njuta av... eh... semesterregnet IRL innan det är tillbaks till vardagen igen.

Varde trams!

Anonym sa...

Raketosten kom inte i tub. Det var mycket fiffigare än så... Du är för ung för att minnas!

Miss Upsey Daisy sa...

Missy- och det blev trams! Jippie!

B- Ingen tub? Nått med snöre kanske?

Nu ska vi se..

Peter Madison sa...

Hmm..raketost. Fan vi lever ju i rymdåldern nu å visst torde det gå att fixa klassisk raketost med förtjänst!!

Miss Upsey Daisy sa...

Peter- kanske Fuglesang vet nåt?

Miss Upsey Daisy sa...

Nämen.

Sicken tråkig kommentar jag gav.

Kanske ska ta bloggsemester om jag inte är roligare än så här...

Peter Madison sa...

Hehe...no problem, jag har kommit på mig själv att vara nästintill självantändbar vad gäller tråkiga inlägg å kommentarer på sistone. Jag har bestämt mig för en tvångsbloggsemester. Punkt. Börjar på torsdag!

Miss Upsey Daisy sa...

Tvångsbloggsemester? Alltså. Är det ett virus? Vad är det med IRL som lockar?

Jag ska ha några halvdagar bloggsemester när jag flyttar och sedan ev på semestern.

Men det är nästan som man vill ha med dropp eller något.

Peter Madison sa...

Tja..det är ju för att få lite mer liv och substans i bloggen som jag gör en avstickare till det verkliga livet utanför dom fyra väggarna såklart...;)

Anonym sa...

Men jag är ju här!! inte för att jag hinner blogga så mycket men ändå!!

Miss Upsey Daisy sa...

Det är tur att du är här! Men ska inte ni iväg snart?

Anonym sa...

Jo fast det är ju bara ons-sön nästa vecka.. sen är det ju inte förrän den 10e jag tar blogg semester...

Laila och Johan sa...

Heeej!!! jag har en dator i handen!! Tjohooooo, känn dig inte ensam längre!! Kram

Miss Upsey Daisy sa...

Lirre- vad bra! Och när du går så går jag med :-)

Loppanlej! hurra hurra hurra!!