måndag 2 juli 2007

A böömb!

Denne veckan har jag haft en enorm längtan till både London och Skottland. Alltså. Den som följer nyheterna undrar säkert varför. Jag själv undrar varför. Ibland försöker jag få B att flytta utomlands. Han svarar alltid glatt "JA! Det gör vi" på ett sådant vis att jag förstår att någon inte har lyssnat. Eller så har jag inte blivit tagen på allvar. Fast jag vet inte heller om jag skulle ta en person som springer runt i lägenheten i lila leggings och ropar "Jag har lila kalasbyxor! Jag har lila kalasbyxor" så där på värst mycket allvar.

8 kommentarer:

Cax sa...

HAHAHA!
Så klart att du kan lita på en sådan person!
Hade dom varit rosa, så hade saken varit helt annorlunda! :D

Miss Upsey Daisy sa...

Lila kalasbyxor är väl ändå lite pondus?

Anonym sa...

Jag vill oxå flytta utomlands, tänk vad skönt det vore!

Missy sa...

Lila kalasbyxoe ska alltid tas på största allvar. Måste nog se till att införskaffa ett par å det snaraste!

Missy sa...

För att inte tala om kalasbyxor. Min hjärna är för snabb för mina knapptryckningar...

Miss Upsey Daisy sa...

Snygglirre- ett år utomlands vore väl inte fel?

Missy- jag vill ha lila kalasbyxoe! Jag vill ha byxoe! Var hittar jag fräcka byxoe istället för byxor?

Anne sa...

Visst är det roligt att bo utomlands, men det är skönt att ha en fast punkt också. Fast du kanske skulle kunna släpa din fasta punkt med dig utomlands.

Miss Upsey Daisy sa...

Jag har bott utomlands i perioder.. men det är alltid en erfarenhet ... och jag saknar det.