onsdag 7 mars 2007

Söt som socker.

Åh min bodypumpinstruktör är söt som socker. Tre äpplen hög och ser ut som en grekisk gud i miniatyr. Inte för att jag har fått skriftligt på det direkt men misstänker starkt att han inte gillar flickor. Mer pojkar. Det skulle inte hindra mig från att stoppa ner honom i träningsryggan.. bära hem honom till mig och sätta honom på en hylla dit katterna inte når. Där kan han sitta och sprattla med benen tills jag tar ner honom och kammar hans hår & byter kläder på honom.

5 kommentarer:

Unknown sa...

Sådan bodypumpinstruktör borde alla få ha i bokhyllan.

Miss Upsey Daisy sa...

Helt min åsikt. Åt folket!

Unknown sa...

Du, va roligt att du bott i torsby. Längtar du tillbaka nåt? Du får gärna hälsa på om torsbylängtan blir för stark!

Miss Upsey Daisy sa...

Bodde i pingstkyrkan av alla ställen under det året jag läste..
Så jag läste Media & Kommunikation Kari.. vänta nu.. hennes syster heter Sara och så ser jag brorsan framför mig.. mmmmm.. minns att han reste jorden runt det året..Och kari hade sålt sin häst.. vänta nu.. den hette något engelskt men kallades för något på F tror jag. Då hade de en nordsvensk där har jag för mig..

Miss Upsey Daisy sa...

Känner du Ove som Kari var ihop med en tid? Jag skrev min D-uppsats för Vildmark i Värmland också..bott i Karlstad i 4 år också.