torsdag 8 mars 2007

Alltså. Bajsar björnen i skogen?

Och är jag på superkasst humör. Jajamänhundraspänn. Har varit vaken X antal timmar i natt och som alltid när jag inte kan sova försöker jag med problemlösning vilket alltid slutar med att jag snöar in mig på något störtomöjligt att lösa. Hur avslappnade som helst. Jag har rationaliserat bort fåren. Jag planerar saker och löser problem. Nu har jag börjat med att kolla bloggen mitt i natten. Det är en sjuk människa som skriver detta. Borde gå och tala med någon vuxen.

4 kommentarer:

Tess sa...

Hmmm. Det här är ANDRA gången du skriver att du har kollat bloggen mitt i natten.

Det är faktiskt lite oroväckande.

"Hej! Miss Upsey Daisy heter jag och är bloggberoende..."

Miss Upsey Daisy sa...

Jag vet. Men jag kunde inte sova och det var enormt frustrerande. Det är väl istället för att se på tv som vissa gör....

Unknown sa...

Ja, men jag känner igen mig. Det var därför jag ville köpa häst,...så att jag kunde lägga min frenetiska bloggenergi på något "nyttigt". Det är beroende framkallande.

Miss Upsey Daisy sa...

Det ÄR ett beroende. Men i natt var det fullständigt omöjligt att sova....

Det finns folk som ser på tv istället så det så! ;-)