fredag 9 mars 2007

Helgens Agenda.

Helgen består av blandade småhopp.

Fredag- Kalas hos min namne. Hon blir 33 år idag. Jag ska hjälpa till med maten. Hoppas på ett hacka/skära/duka uppdrag. Jag föddes inte till kock.

Lördag- Spinning hade jag tänkt mig med kära J. På kvällen är det schlager hos en annan J. Då ska jag få klappa kissekatter. Mina är på kollo forfarande.

Söndag- Hurra! Äntligen kommer min B tillbaka igen. Han har åkt skidor en hel vecka. När han är hemma kollar jag inte min blogg mitt i natten. Det är bra för mig. I natt sov jag dock non-stop.

Vad gör ni i helgen?*

*Hm... ingen som gör något i helgen........?


6 kommentarer:

Anonym sa...

Helgen består av: Svärföräldrar på besök, melodifestival, sökande efter boende i Karlstad. Glam o glamour som vanligt.

Unknown sa...

Min helg består av fredagsmys, lördagen består av auktion, schlager-yra på kvällen med vänner på storbildstv, söndagen består av skidåkning , middag ute och sedan DOLLY PARTON i karlstad!!!! Vicken helg alltså...

Miss Upsey Daisy sa...

Svärföräldrar. Är det glamour eller vad? Ska det köpas boende direkt eller är det lägenhet först?

Miss Upsey Daisy sa...

Dolly. Sicken grej. Damen har ju varit med ett tag så att säga..

:-)

Anonym sa...

Blir nog att försöka få tag i hyresrätt till att börja med - men målet är ju ett hus. Utbudet är dock skralt för båda alternativen.

Miss Upsey Daisy sa...

Bostäder är inte piece of cake direkt...

:-(