lördag 10 maj 2014

Tandläkaren.

Hur mycket jag än gillar min tandläkare så är jag inte helt bekväm med att gå dit. För visst finns det något lite otäckt med att någon rotar i en kroppsöppning och man har ingen som helst aning vad de gör? Det är visserligen inte i klass med att föda barn men ändå inte på min lustighetslista om jag säger så.  Så när tandläkaren säger för tredje gången att jag ska slappna av och liksom petar på min underläpp får jag verkligen motstå impulsen att bita henne lite lätt i handen.  Kunde liksom har blivit dålig stämning då tänkte jag mig.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Bit till nästa gång, hi hi. Min tandl brukar alltid ställa intressanta frågor när en har munnen full med borr, tussar och sug. Inte så intelligent kan en tycka. /L

Miss Upsey Daisy sa...

L- hehe det ska jag.. jag vet har också haft vissa som vill prata samtidigt..

Turtlan sa...

Ja just det... tid hos tandläkaren imorgon. Bäst fixa lite extra inför det.

Så är jag alltid, liksom skärper till mig innan besöket... Fuling här.