söndag 1 september 2013

Och Mesigast Var Nog Jag.

När Pojkvän var ute på festligheter passade den kvarvarande styrkan på att se klart sista i Twilight serien men även Beautiful Creatures.  Ungdomsfilmen med lite övernaturligt tema. Undertecknad tillhör de med mycket livlig fantasi så när jag märkte att kallar dörren var öppen och att katterna smitit ner var det inte så att jag dansade en glad dans direkt.

Barnen ? Inga bekymmer alls. De tågade ner för projekt hitta katterna och tolvåringen sade till och med "du kan gå upp och kolla så att de inte smitit upp i huset trots allt"

Så de var själva där nere och den mesiga vuxna gick och letade i huset lite snabbt ( och kom tillbaka ner i källaren)

Hur många poäng som Den Enda Vuxna I Sällskapet cashade jag in?  Rätt få misstänker jag. Nåväl, katter hittades så slutet gott etc etc.

Inga kommentarer: