onsdag 4 september 2013

Hitta Tid Att Träna.

Jag har verkligen saknat träningen även om det har promenerats varje dag så har jag saknat att svettas till musik. En helt fantastisk sak är att mitt gym ligger tre minuter bort vilket innebär att det skalas bort mycket tid innan och efter. Slipper ju ta mig till träningen och ta mig hem igen. Imorgon kör jag tex en timmes yoga 07.15 och Pojkvän åker lite senare till jobbet. Hoppas verkligen att instruktören är bra, de flesta andra typer av träning kan jag på något vis stå ut med att personkemin inte är helt hundra men när det gäller yoga finns det inte på kartan. Då måste man verkligen klicka.

2 kommentarer:

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Smart drag att träna på morgonen! Håller med om ledaren, hen är superviktig. Ikväll ska jag iväg på ett pass med en kass ledare och peppen är ju inte jättestor då. Hon säger "gänget", "kom igen, gänget". Jag gillar inte ledare som säger gänget. Men jag vill träna, öronpluggar kanske?

Hon som gick sa...

Håller med, ledare är viktigt. Bra att ha träning nära.