måndag 2 september 2013

Reseplanering.



Pågår för fullt och bland tankar som vad vi vill äta och vad vill se tänker jag också på var jag kommer amma och var finns det skötrum. Det är klart att det även finns bebisar i London men jag har förstått från flera håll att det inte på långa vägar är lika accepterat med amning på tex fik. Men jag tänker att det löser sig och man får helt enkelt vara lite mer om sig och kring sig. Nu är rätta tiden för att resa med henne i stad iallafall innan krypandet och gåendet börjar. Lagd bebis ligger så att säga.

2 kommentarer:

Katarina sa...

Åh London. :-)

Jag har ju inga amningserfarenheter, men det finns ju hotell lite överallt i London, många av dem har stor lobby med sittgrupper - sköna soffor och fåtöljer - där man säkert kan hitta ett ostört hörn att amma i. Om inte annat brukar hotellen ha ok toaletter.

Sedan beror det ju lite på vädret, men de har ju parker lite överallt också, med bänkar och annat.

Åh, vad jag känner att jag måste ta mig i kragen och komma iväg till London. Man måste inte ha en bebis med sig väl? ;-)

Miss Upsey Daisy sa...

Katarina- jag får lösa det efter hand helt enkelt.