måndag 23 september 2013

Helgen Via Instagram.



Svampplockning på vänners land. Svampår i år? Skulle inte tro det. Typ tvärtemot svampår.
Tog morgonpromenad i stan på lördagen och spanade på de son kom hem från fredagskvällens kalas. Eller gick "walk of shame" that is. Fnissade lite förnöjt för migsjälv.
Söndagskvällen var det dags för kattspa. Inte alltid det bemöts med hurra-rop och fanfarer. Nejdå. Gäster som försöker smita, fräser åt andra gäster, försöker gräva sig genom dörren. Kattspa, inte alltid en lugn stund direkt. Mkt svettigt för föreståndarinnan.

2 kommentarer:

Katarina sa...

Verkar som en händelserik och omväxlande helg.

Själv kan jag sucka lite längtande när jag observerar någon som gör en 'walk of shame'.

Inte för att jag skulle vilja hålla på så nu. Men den hade en viss charm, den tiden då mina kompisar höll på så.

För jag gjorde förstås aldrig så. Nehejdå. Icke sa nicke. Det var min morgonlook; svarta nylonstrumpbyxor, klänning, utsmetad mascara och rufsigt hår.

That's my story and I'm sticking to it.

Miss Upsey Daisy sa...

Katarina- he he... Walk of shame....fast nu när jag tänker efter var det väl en kompis till mig? ;-)