måndag 9 september 2013

Jobbet.



Idag svängde jag & bebisen förbi ner på jobbet. Köpte med fikabröd som jag nu när jag tänker på det inte hann äta av själv, oh well.  Fick ett samtal med min chef för att höra lite om vad som händer framöver. Ammade i vårt konf rum och insåg sedan attdet kanske inte var det ultimata ifall vårt rum skulle bli uppringt  för videosamtal. Det händer ibland att något av de andra nordiska kontoren ringer och inkluderar Göteborg.Broadcasta min amning till Finland, Norge och Danmark ( samt Stockholm)... Nej tack...jättenej.

5 kommentarer:

Spader Madame sa...

Men. Jag dör. Toksöt.

Miss Upsey Daisy sa...

Spader- i mössan hon fick av er!

Spader Madame sa...

Jaaaa, jag såg det! Passar så fint! :-)

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Det ligger en supersöt bebis i vagnen.

Miss Upsey Daisy sa...

IWNak- tack :-)