måndag 25 juni 2012

Som Vi Har Väntat.

Efter sju (SJU!!) säsonger av trånande blickar och undertryckta känslor har äntligen mina två favoritkaraktärer i Vita Huset fått till det och fått ligga med varandra. Innan tyckte man det var en smärre evighet innan Bella & Edward i Twlight fick till det. Vi talar tre böcker men people, tidsrymden att läsa tre böcker är väldigt mycket kortare än det tar att se sju (SJU!!) säsonger av en tv-serie. Äntligen. Himla synd att de bara har cirkafär sju (SJU!!) avsnitt kvar att kopulera innan allt är finito.Himla synd på två bra favoritkaraktärer kan man tycka. Man vill ju endast det bästa ju.

3 kommentarer:

Mrs E (ibland Grefvinnan) sa...

Jag såg aldrig hela serien men jag vet att de säsonger jag såg så hejade jag på att just dessa skulle fatta att de var kära i varandra. Tack för uppdateringen!

Erika sa...

Oooh nooo! Spoiler! Eller. Det är lugnt. Så klart. Jag har bara haft sån seppo från Vita huset att jag inte sett den sista säsongen än. Nu vet jag ju iaf att jag har något jädrigt GÖTT att vänta mig! Så jag går från oh no till: YAY!

Miss Upsey Daisy sa...

MrsE- Visst ville man.
Erika- Jag känner seppo redan nu. Hur ska det gå?