torsdag 28 juni 2012

Doft Bonanza.

Stack iväg lite i spontant till Åhlens på lunchen. Råkade prova två parfymer. Plus den jag redan hade på mig. Sprutade glatt på varsin arm och tänkte att jag skulle utröna ifall det kunde bli köp som imorgon. Så köpte jag en handkräm (som jag sedan lät hälfen av styrkan på kontoret prova den fick med beröm godkänt faktiskt)

Vi räknar efter;

dagens parfym
Cleandoft Ett
Cleandoft Två
Handkräm

Tre parfymer och en handkräm är tydligen inga dofter som gifter sig i näsan förstod jag sedan när kollegan tittade in och utbrast att det luktade bordell inne hos mig.  Kanske man ska spreja på lapparna nästa gång? Eller så bjuder man på doft bonanza på sitt rum.

3 kommentarer:

annika sa...

Haha, kanske det! Och jag älskar alla Cleans dofter. Ingen är fel!

Mrs E (ibland Grefvinnan) sa...

Ha ha, härligt!

Miss Upsey Daisy sa...

Annika- Älsk på dem!
MrsE- jagmenardet!