söndag 10 juni 2012

Lately.

Gick på Timbuktu på Liseberg. En Snoop Doggy Dog kopia brevid mig rökte hasch öppet.  Annan rasta-man sade till honom.
Vi åkte ut ett gäng på Brännö och firade sjätte juni. Vädret var med oss. Som sig bör förvisso. Men ändå ibland regn här i väster.
Jag hade en tråkig/jobbig dag och möttes av fixat bubbelbad och en flaska bubbel efter träningen. Ni kanske tror det var Mumin (och Saga ) som fixat detta men det var faktiskt Pojkvän.
Hämtade upp ögonkakotavlan som min mkt snälla fd kollega inhandlat i Malmö åt mig. Vi hann med en snabb fika på centralen innan hon susade vidare uppåt landet. Tavlan trivs fint i köket och stirrar på en direkt när man öppnar dörren utifrån. Ungefär som "Hej-här-vaktar-jag". På ett vänligt men bestämt sätt om ni förstår.
Karro kom och hälsade på mig och vi gick ut på en älgbar. Älg med sadel och stickad duk. Älg-bar måste vara det nya svarta?
Hade bokbytarfika och bakade en rabarberpaj efter Erikas recept.

Vad har ni gjort?

5 kommentarer:

Katarina sa...

Jobbat, varit på AW med Spader Madame, jobbat, varit på trevlig middag i Nykvarn, jobbat, saknat dig. :-)

Den tjocke konsulten sa...

Handblandat åtta säckar betong och börjat läsa en bok om programspråket python.

Den tjocke konsulten sa...

Funderar på om katten vakar flaskan eller om han är sugen på att välta den och smaka på innehållet :)

Spader Madame sa...

Read all about it inne hos mig vet jag! Ser ut som om du har haft det ganska fint alltså!

Miss Upsey Daisy sa...

Katarina- Gölle!
DTK- Handblandat åtta säckar? Vad gör du? Katten vaktar nog flaskan.
Spader- Jajajmen.