söndag 27 november 2011

Nåväl Igen.

Blev visst projektledare för julfesten i år igen. Redan räknat ut med tolvfingertarmen. Håller dock vad jag kallar Mycket Låg Profil och motsäger inte Fallskärmsjägaren när han vill ha julmat fast inonom mig ropar jag ( thaí? indiskt? mexikansk? italienskt?) inte heller när han säger ska vi ha något tema ( svans? hatt? muche? toga?) så håller jag den låga profilen och säger "näe, det behövs inte". Jag har till och med till och med lag ut sånghäftet på entreprenad och låter de de båda ingenjörerna sköta detta. Fast där kan man alltid smita iväg och printa nytt under pågående kalas. Rätt säkert kort m a o.

Jag är så medgörligt att det inte liknar något annat. Mörkrädd blir man. Förfall så det bara skriker om det. Sorgen på det.

4 kommentarer:

Evalinn sa...

Ja, verkligen! ;-)

Miss Upsey Daisy sa...

Evalinn- Tackar för stöd.

Anonym sa...

Ptjaaa, är det inte just det som är nackdelen med att göra saker bra, man åker dit på det igen och igen.

Miss Upsey Daisy sa...

Frun- Ptja. Kanske.