tisdag 1 november 2011

Lapsus.

Mycket noga med att boka Malmöresan så att jag är tillbaka i God Tid till trettiofemårskalaset jag är bjuden till. Fyra timmar innan räknas som God Tid. Även mycket noga med att inte boka Stockholmsresan För Tidigt efter kalaset samtidigt som man vill komma i tid så att man hinner umgås med Stockholmskompisen. Åker vid tresnåret och tycker det inkluderar både sovmorgon men även umgänge på kvällen. Rätt nöjd med upplägget. Hinna umgås innan mötet på måndagen.

Det är först idag när jag lägger ihop som jag inser att jag på en helg ska vara i Malmö-Göteborg-Stockholm. Inte så stillsamt direkt.

5 kommentarer:

Katarina sa...

Men stillsamt är väl ändå inte din grej?

Erika sa...

Du är så effektiv att jag blir helt stum. (*tyst*)





... och lite avundsjuk.

Spader Madame sa...

Inte stillsamt alls...

Miss Upsey Daisy sa...

Katarina- Njae fast det finns en gräns.
Erika- Jag är dum!
Spader-Knappast.

LabHäxan sa...

.. men du verkar inte vara den där stillsamma typen?! ;)