lördag 12 november 2011

En smula trivialt.

Ska man ha lång lugg eller ska man ha kort lugg?

5 kommentarer:

Katarina sa...

På den frågan svara jag bestämt: Ja. Man ska ha lång lugg eller kort lugg.

Men man får inte klippa sin lugg själv med kontorssaxen.

Har jag läst på Facebook, tror jag.

SaraMy sa...

åh det är alltid svårt det där. Så har man någon sorts mellanperiod med nån fånigt lugg på vift och ser ut som ett fån för att ändå efter några månader klippa den.

Mrs E (ibland Grefvinnan) sa...

Jag kör mittemellan :-) Och snett.

Hon som gick sa...

En lång lugg är ju lite lättare att ångra jämfört med en kort. Då är det ju liksom kört tills håret växt ut :-)

Miss Upsey Daisy sa...

Katarina- Min frisör verkar ha spioner överallt överallt. *suckar lite sådär tonårsaktigt*
SaraMy- Exakt. Verkligen exakt.
MissE- Det är något ditåt jag försöker med.
HSG- mmmm.