söndag 16 oktober 2011

This is sovrumslampa. Gillart.

12 kommentarer:

Mrs E (ibland Grefvinnan) sa...

Så cool och snygg!

Miss Upsey Daisy sa...

MissE-Hurra visst är den!

Rebecca sa...

Superfin, skulle passa bra hemma hos mig. Var har du köpt den?

Jerk sa...

åh, den där funderade jag på i vardagsrummet, men den passar inte riktigt in där tyvärr..för den är snygg..

Spader Madame sa...

Snygg!

Åsa sa...

Skulle definitivt kunna vara något för mörka rummet i Lilla Lägenheten! Kommer från?

Katarina sa...

En modern klassiker!

Var du barfota när du tänkte ut att den skulle passa i sovrummet? ;-)

Miss Upsey Daisy sa...

Rebecka- http://www.elboden.se/ :-)
Jerk- Köp för bövelen!!
Spader- Mycket.
Fröet- ögongodis
ÅN- Se ovan.
Katarina-Barfota?

Linda K sa...

oh! gillart med! du och lampan anna!

Miss Upsey Daisy sa...

LindaK- Du och jag och lampan och kappan och mads och alex och Nesser.

Puh. För att bara vara du och jag är det lite mer än så?

Katarina sa...

Barfota = Ernst

Så kunde du också tittat på din lampa, suckat lyckligt och sagt saker som:

Hjärta, hjärna, i nån skön förening där.

Fast det var väl långsökt antar jag...

Jo sa...

Skitsnygg!