onsdag 5 oktober 2011

365 Dagar.

Vi har varit ihop ett år. Eller idag är det 366 dagar för själva året var igår. Iallafall funderade jag på om ett år är lång tid eller om ett år är kort tid. Förhållandemässigt alltså (om man jämför med att sitta under sitt skrivbort i ett år är det jättelång tid men om man jämför med att jobba någonstans och sedan byta jobb är ett år ganska kort tid). Fast det var ju inte det vi pratade om. Iallafall.

Blev inte klok på det. Så jag tänkte att det inte spelade så stor roll.

11 kommentarer:

Hon som gick sa...

Jag tycker ett år är väldigt långt - när det gäller förhållanden.

Grattis, låter ju som om det går i rätt riktning också :-)

Katarina sa...

Det är en väldigt bra början iallafall.

Jobba på! Håll kärleken vid liv.

(Fråga mig inte hur, fortsätt bara som du gjort tidigare - det verkar ju fungera.)

Tears and Pearls sa...

Skrev i en annan blogg i går, att jag tycker det har gått skitfort sen hon&han blev tillsammans, och jag kan säga detsamma här. HAR DET REDAN GÅTT ETT ÅR? My god :D
och härligt att ni har blivit sambos!

Miss Upsey Daisy sa...

HSG- Tack!
Katarina- he he jomenvisst.
TAP- Time flies.

Mrs E (ibland Grefvinnan) sa...

Grattis, jag tycker ett år är lång tid - fast det går så fort när man är kär :-)

Sara sa...

Första året är ju en evighet, eller en sekund - kan kännas båda. Sen börjar man tappa räkningen :)

/hälsar hon som firar 25 år med samma man nästa sommar :)

Erika sa...

Blev ni ihop på kanelbullens dag? Proffsigt! Eller tänker jag fel?

Erika sa...

Och grattis så klart! Hurra!

Anonym sa...

Hur långt är ett snöre? Grattis turturduvor, jag önskar er en massa romantiska år framöver.

Spader Madame sa...

Härligt! År går fort, eller inte. Av alla år som jag har känt Esset har vi bara varit ihop i junifär tre eller något sånt. Så det känns inte länge, jämfört. Men ni har ju varit ihop, typ hela tiden, alla 365 dagarna.

Grattis igen! :-)

Miss Upsey Daisy sa...

MissE- Förvisso.
Sara- Länge är 25!
Erika- Det visade det sig. Hade inte koll faktiskt.
FranklyAnna- ha ha
Spader- :-)