söndag 16 oktober 2011

Jag Är Mycket Bra På Att Boka. Repeterar Mycket Bra.

Tror mig bokat fika med kompis i måndags ( som jag avbokade förra veckan glömsk av att jag och Pojkvän hade årsdag iallafall). Bjuder glatt in tre andra. Ju fler ju merrier som det heter. Visar sig att måndagsfikan visst var ändrad till onsdagsfikan. På onsdagen skulle jag egentligen träffa en annan kompis. Får boka om onsdagskompisen till söndag. Bjuder lika glatt in tre kompisar ändå till onsdagsfikan. Ingen kan komma men jag fikar på onsdagen med "måndagsfikan". På torsdagen ska jag äta lunch med en fd kollega. Anländer 11.45 och hon hävdar att det var 11.30 så hon hade redan gått när undertecknad kom 11.45. Bokar om lunchen till nästa vecka. Idag skulle jag träffa onsdagskompisen som blev en söndagskompis. Dock förkyld så undertecknad blev avbokad.

Nu undrar man ju. Karman och bokningarna. Hur ligger man till?

4 kommentarer:

Akan-Kakan sa...

Det låter som att du helt enkelt måste skaffa en sekreterare! jag ser ingen annan utväg, faktiskt.

Miss Upsey Daisy sa...

AK- Så illa? Djeflars.

Åsa sa...

Men måndagslunchen gick finfint!

Miss Upsey Daisy sa...

ÅN-Även en blind höna.....