måndag 10 augusti 2009

Till er som började jobba idag.

94 mail= tre veckor


Ni då?

14 kommentarer:

karro sa...

huh, orkade inte räkna.... har precis kommit igenom mailhögen - o jag började förra måndagen...

Miss Upsey Daisy sa...

Karro- Jag är förvånad att det bara var 94.. och relativt lätta..

Lena S sa...

750 mail, 4 veckor

Miss Upsey Daisy sa...

Lena S- Får jag fråga vad du jobbar med? 750 mail!!

Tesa sa...

9 mail bara! :D
(alla andra verkar ha haft semester samtidigt)

Miss Upsey Daisy sa...

Tesa- En spott i havet!

Turtlan sa...

Sådär 15 st tror jag det var... några var dubletter ;-))

Men sen en posthög också.....

Pär sa...

Nu är det ju en hel vecka sen jag började jobba, så minnet sviker lite, men jag tror det var en 3-4 st sisådär... :)

Jo sa...

Alla andra har ju semester ungefär samtidigt som jag, så jag hade ju inte så många... Men jag förväntar mig att både kunder och allmänhet börjar ringa..nyss.

Speja sa...

Oj, själv jobbar jag ju alltid eftersom jag är egenföretagare. Därmed samlar jag inte ihop sådana högar. Hur mycket var skräpmail?

Ha det fint förresten:)

Miss Upsey Daisy sa...

Turtlan- Ett brev hade jag...

Pär- 3-4 ? Oj.

Jo- Många tillbaka denna veckan eller nästa..

Speja- Hm. Kanske 15-20 mail eller så.

Lena S sa...

Av de 750 mailen var bara 30 direkt till mig... resten var analyser och nyhetsutskick från banker

Miss Upsey Daisy sa...

Lena S- Gud vilken tur. Fick lite panik ;)

Katinka sa...

Haha.. jag hade uppemot 50 obesvarade mejl när jag gick på semester. Undra om de lär föröka sig lavinartat inom de närmaste 4 veckorna?