söndag 9 augusti 2009

Som de flesta andra.

Tillbaka till jobbet imorgon.

11 kommentarer:

Evalinn sa...

Hmmm...men det brukar kännas ok när man väl är där. Värst är kvällen innan tycker jag. Hoppas du får en bra jobb-dag! :-)

Tesa sa...

Tillbaka till jobbet it is!

Mrs E (ibland Grefvinnan) sa...

Fast vissa av oss är fortfarande inne på semestern som aldrig verkar ta slut...

Miss Upsey Daisy sa...

Evalinn- Exakt. Som första skoldagen typ

Tesa- Hello partner..!

MissE- Oj nu kan jag inte läsa vad du skrivit...

Enannan sa...

Inte jag - jag väntar ett par dagar till. Och hoppas på sol ett litet tag till :D

Miss Upsey Daisy sa...

Enannan- Hoppas du får det också.:)

Turtlan sa...

Redan tillbaks och nu mitt i natten t o m...
Men längtar åter till semester!

Ropen skalla!
Mera semester!

Ja ungefär så....

Miss Upsey Daisy sa...

Turtlan- Tur att du har veckan i september att se fram emot också !
(för det var väl då?)

Jo sa...

Uff, ja! Samma här!

Katinka sa...

Inte jag, inte jag, inte jag!
Ska iväg med min syster och hennes båt nu imorgon eller onsdag kanske beroende på väder och vind liksom, vet ej riktigt än, men om vi ska ta lunch skulle det passa dig nästa vecka? Vilken dag som helst? Vissa har ju semester....

Miss Upsey Daisy sa...

Jo- Mmm vet!

Katinka- svarar hos dig.