onsdag 26 augusti 2009

Någon speglar sig.

Varje dag när jag går till jobbet speglar jag mig i A-porten för att se hur jag ser ut i helfigur. Varje dag undrar jag varför jag gör det. Det ligger ju inte på kartan att jag skulle vända och gå upp och byta kläder. Badrumsspegeln är inte riktigt grejen för helfigur.

Någon bör köpa den där spegeln på IKEA som någon tänkt hela tiden. Någon ser nämligen lite fjompig ut när hon står där framför A-porten och tittar. Någon skriver upp det bland femtiotolv andra saker på To-Do.

4 kommentarer:

karro sa...

första månaderna efter senaste flytten så fick jag kolla in mig på jobbet. lite jobbigt då om nåt skulle vara tokigt...

Miss Upsey Daisy sa...

Karro- Visst är det.

Susanne och Pebbels sa...

Gör slag i saken och köp den där spegeln. Jag höll på som du ett bra tag men när jag väl köpte spegeln så tänkte jag såklart "varför har jag inte gjort det tidigare".

Miss Upsey Daisy sa...

DaT- Den var slut när jag skulle ha den.. så det är därför..