lördag 22 augusti 2009

Nån mer som fäller en tår ikväll?


14 kommentarer:

Camilla sa...

nä, här blir det lars and the real girl eller milk. kram på dig!

Miss Upsey Daisy sa...

Camilla- Aha. Kram tillbaka och tack för senast.

Ting sa...

Nä.
Men den är bra!
:O)

emve sa...

Åh den är så bra!

Plastfarfar sa...

Nästan

Tess sa...

Hade inte tänkt det, men här sitter jag och kan inte slita mig...

Fru Choklad sa...

Åh ja den är sååååå bra. En av mina absoluta gråtfilmer fast ändå så underbar.

Mrs E (ibland Grefvinnan) sa...

Nope, jag hamnade framför "Snabbare än döden" istället. Den är inte bra och jag har sett den flera ggr. Jag skyller på att jag haft datorn i knät och gjort annat :p

Miss Upsey Daisy sa...

Ting- Så bra. säger Tårögd.

Em- Ja..

Plastfarfar- Men tårarna kanske lurar ?

Tess- Men den är värd att stanna uppe för..

Fru Choklad- Tårarna.. dessa tårar.

Miss E- Det går bra att skylla på!

Linda K sa...

been there done that :)

Miss Upsey Daisy sa...

LindaK- :)

Tanten sa...

Den har man gråtit till mer än en gång.

Den tjocke konsulten sa...

Har fortfarande inte lyckats se hela, antar att den inte riktigt är min nisch?

Miss Upsey Daisy sa...

Tanten- Visst är de så.

DTK- Vet du vilken som är din nisch?