onsdag 15 april 2009

Jag får spel.

Facebook är på finska.

14 kommentarer:

Katinka sa...

Facebook är krångligt. Min är på tyska ser du!
Och du verkar ha haft en underbar resa! Fler bilder tack!

Annie - PD sa...

Men det är så likt svenska så det går väl bra :D
kraaaaam och välkommen hem!!

Smartasmia sa...

Ahhh...du är tillbaka! Iiihhh...vilka fina bilder och vilka härliga rapporter. Den gråtande fransyskan känns igen. Det är f-n till att hålla ihop sig när man är trött och en litet trauma dyker på. Kramen

Mrs E (ibland Grefvinnan) sa...

Ahahahahaa! Underbart! Välkommen hem, jättehärliga bilder!

Aidaho sa...

lätt. Det är för att folk har börjat tröttna och har en besökstid på 4 sek..precis som uggla förutspådde.

Turtlan sa...

Ombyte förnöjer!

Välkommen tillbaka. Jag ska läsa och titta på Dina resebilder.... å få en härlig dos av världen!

Å nu är det tillbaks till verkligheten...?

Turtlan sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Peter Madison sa...

Var du inte i Nepal?

yllet sa...

oh vad skönt att du är tillbaks! :)

Jenny sa...

Moi mukulat!

Susanne och Pebbels sa...

Hahahaah!

Speja sa...

Åh, du är tillbaka! Jag började bli orolig med tanke på fängelse och allt. Nu ska jag gotta mig åt dina nya inlägg!

Fru Choklad sa...

Å du är tillbaka! Välkommen hem får man väl säga. Ser fram emot lite berättelser från din resa. Har redan slukat den om den gråtande fransyskan och tvättmaskinens tack och hej (även om just det inte var en reseberättelse). Underbara bilder har jag också tittat på. Kram

Miss Upsey Daisy sa...

Katinka- Vill du? Några bilder till sedan får bloggen bli vanlig igen...

Annie- Kram tillbaka finaste du.

Smartastmia- Jag förstår henne. Panik att tappa sitt pass.

Miss E- Tack :D

Aidaho- Jag tittar in varje dag men just så mycket mer än det inte...

Turtlan- Verkligheten var lite annorlunda än jag minns den tyvärr..

Peter- Japp men flög med Finnair..

Yllet- mmm :D

Jenny- Moi!

DaT- Jag tror den är tillbaka på svenska igen...

Speja- Vad rar du är :D

Fru Choklad- Tack .. vad kul att du tyckte det. Lite mer bilder kan det bli ..