torsdag 1 november 2007

Tillsammans kan man handla barnkläder.

Tillsammans kan man köpa barnkläder till Oktobermammorna.


Det verkar vara som när man ska hyra video.


-Äh, Gustaf med F vill säkert ha en mössa där det står " My dad is stronger than your dad"
- Vill han inte då, den är ful!
- En tomtedräkt då? Nu när julen nalkas?
- Är du galen?
- Jag vet at Olivers mamma gillar sådana här saker!
- Icke, det är inte hennes stil alls.
- Vilken storlek tog du nu? 80?
- Bra att växa tycker jag nog.
- Absolut inte! För stort.
- Nu skiter jag i det här. Vi ger dem ett jävla presentkort. Jag är dessutom hungrig.
- Flickor är verkligen lättare att handla till.
- Men nu är det ju inte flickor.
- Uttryckte jag mig tillräckligt tydligt om att jag behöver ha mat jättesnart?
- Om jag bestämmer döskallekitet så får du bestämma det andra?
- Deal.
- Deal.

Inga kommentarer: