fredag 14 september 2007

The Return of THHE ipsy tispy

Fyllebloggningen går framåt. Tidigare mening filade jag på i en stund. Eller rättare sagt.
Det är fingrarna som inte vill lika fort som jag. Sedan finns det ett mer seriöst problem i hushållet. Vad ska man äta när man kommer hem. En sån där snabbpizza gör väl ingen sommar direkt. PFFFFT. För människor som vanligen blir mätt på tre ärtor. Det är inte jag.

Jag har träffat tre eminenta bloggerskor. Det var konstigt för normalt är att jag är i centrum och är roligast. Nu fick jag kämpa liter mer. Jag beskrev mig själv som en giraff.

Nåväl. Nu är det dags av avslöja en hemlighet.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Det var trevligt att träffa dig också, trots att du inte såg ut som en giraff. Men lite kul var du allt - speciellt när du sa att du var en ko :-)

Kram på dig och en önskan om fler blogg-AW

Missy sa...

Hemlis? Hörde jag någon säga hemlis...?

Miss Upsey Daisy sa...

Miss E- en och och en ko. Jag är väldigt snäll. Som en ko.

kram och godnatt.

Missy- jo jag tänkte avslöja en hemlis men så täntke jag så här. Vad ska jag då säga. Och medans jag tänkte då. så spelade mina fingarar mig ett spratt! och vips försvann inlägget!!

Anonym sa...

Det är nästan lite läskigt hur lika ni båda är era visningsbilder :-)

Miss Upsey Daisy sa...

Miss E- Missy är lik sin visningsbild.. Är jag lik min

Inte lika blond och piffig...

Tess sa...

Din avatar påminner helt klart om dig!

Och min avatar påminner om mig. En vanlig hår-dag...

Miss Upsey Daisy sa...

Jag känner mig inte som min avatar.

Mer som.


En skräphög.

Jag är du!