fredag 7 september 2007

Asien.


Nått nattlägret på Mt Kinabalu 4 093 meter.





Hej ödlan som bor i en sunkig bäck! Dig är jag lite rädd för.





Hej strandödlan! Säg mig var är du på väg?



Mt Kinabalu. Lite annorluna att titta ner på molnen och inte befinna sig i ett flygplan.




Den här inomhus bergochdalbanan åkte jag förra gången jag var i Kuala Lumpur. Den ligger i ett shoppingcentrum. Ett ganska stort shoppingcentrum.




Kuala Lumpur. Utsikt hotellrum.




Ibland är det tur att man har en sådan händig pojkvän som vet hur man hindrar att luftkonditioneringen blåser direkt på en. Lite tejp och en stor handduk så har man löst problemet.







Om man blir hungrig i Asien kan man alltid äta lite fiskgröt.






3 kommentarer:

karro sa...

Längtar till Vietnam!!!!

Cax sa...

Najs!
Bra bilder måste jag säga!
Inte utan att jag blev sugen på fiskgröten där ;)

Miss Upsey Daisy sa...

Karro- Det förstår jag. Du kommer få det underbart!

Cax- När du tröttnar på fiskgröten finns det kycklinggröt med !