tisdag 18 september 2007

PMS

Hur många veckor innan är det legalt att vara tjurig?

21 kommentarer:

Missy sa...

Alla!

Miss Upsey Daisy sa...

Rätt svar! Du får tamejfan önska dig en låtjävel!

dddd sa...

Håller med den eminenta missen ovan.

dddd sa...

Jag önskar mig signaturmelodin för Björnes Magasin. Spela nu!

Miss Upsey Daisy sa...

Pffft. Hur kan du önska när Missy svarat rätt?

Jag säger som en känd talare.

Det är skillnad på skit och pankaka!

Missy sa...

Jag önskar mig vad som helst av "Right Said Fred".

Vad hände med dem egentligen? Gjorde de mer än en låt? Varför hade de inget hår? Nu kommer jag inte att kunna sova, frågorna är många och obesvarade...

Peter Madison sa...

tänkte skriva nåt putslustigt men jag ångrade mig...törs fan inte...haha. Och jag tänker INTE önska mig en låt...fniss...annars hade jag önskat mig "Oh, vilken härlig dag" med Ted Gärdestad...;)

Kram då...

Miss Upsey Daisy sa...

Missy- RSF gjorde två... "I am to sexy" och "Dont talk just kiss".

Viss kunskap ska man bara inte kunna. Jag gissar att det här kvalar in i den gruppen...


Peter- hon skäller värre än hon bits!;-)

Evalinn sa...

Alla veckor innan :-)

Annie - PD sa...

52 veckor om året :D

Anonym sa...

Hur många som helst!

Anonym sa...

legalt eller inte..det verkar dock som om det är alla veckor innan *mutter mutter*

Anonym sa...

Man FÅR vara sur, men det är roligare att vara glad.. Kolla in denna och du kan OMÖJLIGT vara lika sur. Förvånad, javisst, men inte sur :)
http://www.celebritystyleguide.com/?op=item&sid=22&cid=109&page=7&item=4448
(hoppas att det funkar om du kopierar! )

Laila och Johan sa...

Hur många som helst. Alla.

Miss Upsey Daisy sa...

Evalinn- skönt att höra! Panelen verkar enig.

Annie- högt i tak! Fina fisken fina fisken.

Lirre- bra bra.

Jerk- Se dig omkring. Man får vara lite sparsam med kommentarerna.

Jo- man FÅR.

Loppis- Alla.

Turtlan sa...

Choklad lindrar anser jag! I stora doser *L*

Miss Upsey Daisy sa...

Jag ska operera in en ampull choklad ;-)

Anonym sa...

Jag har ju varit det..du såg ju hur lång tid det tog innan jag tog mod till mig och uttryckte min åsikt ;)

Miss Upsey Daisy sa...

He He..

Ser du Tracy något innan nästa fredag? Tänkte om du vill lämma en hälsning till Miss E?

Anonym sa...

Va ska Skinndrottningen till götet eller?
och nej, det gör jag väl inte..hon har ju födelsedagsfest på lördag, men jag är i Oslo då..
Ge Miss E en puss från mig.. :)

Miss Upsey Daisy sa...

Jag ska till Stockholm nästa helg och äter lunch med henne på fredag.

Om en vecka.