fredag 21 september 2007

Happy Face.

Lånat med tillåtelse av Kerstin.

3 saker som gör mig glad just nu....

1. Förra fredagen fick jag nöjet att träffa Miss KYD, Missy & Miss E. Just möten med människor gör mig glad. Annorlunda möten gillar jag.

2. Nu kommer jag ju inte upp i Kerstins besökarstatistik men att det faktiskt är folk som tittar in här varje dag är ju helt fantastiskt bara det!

3. Min nya mobil går att blogga med! Inte för att jag gjort det än. Inte för att jag har listat ut hur man gör än... Men det går!

10 kommentarer:

Kerstin sa...

Äh, det är inte kvantiteten som räknas ju. Puss.

Miss Upsey Daisy sa...

Jag menar inte så.. Jag menade bara att andra läser är fantastiskt!

puss

Anonym sa...

Jag läser, tycker det är fascinerande att kossor kan blogga :-) Kram och trevlig helg!

Miss Upsey Daisy sa...

Mu?

Missy sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Missy sa...

Inte ko, karaff! Hade vi inte kommit fram till det...?

Annorlunda? Utveckla gärna ;-)

Mary Lady Luck sa...

Klart man ska vara glad över sånt ju :)

Miss Upsey Daisy sa...

Missy- karaffer dricker man ur..och kor äter man upp..

Mary- klart man ska vara glad.

Maria - FashionFame sa...

G va kul att få träffa folk IRL

Miss Upsey Daisy sa...

Mmm. Skoj var det! :-)