tisdag 11 september 2007

Kunniga kollegor.

Vad gör egentligen mina kollegor här på ett simpelt kontor egentligen. Vi har ju en hel hoper Svennisar! Först strömmade de goda råden till curlingtjejerna häromsistens. Men det tar ju inte slut där. Ånej. Helt klart att Sverige vinner mot Nigeria bara de kloka råden och ropen från fikarummet når ända ut till pågående match.


Update. Fast jag brukar berätta för alla som vill höra och även de andra vilka hästar som kommer att riva i trippelkombinationerna. Ifall ryttarna ska driva på, räta ut hästen, öka, ta halvhalter, osv osv.

Man skulle kunna kalla mig lite som Malin Bayard. Bara jag fick låna Flippan lite så.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Min pappa når ända från sitt vardagsrum i Norrköping till diverse världsdelar, så varför inte från lunchrum i Gbg? Fast pappa är ju iofs tysk, det kanske är annorlunda då?

Miss Upsey Daisy sa...

Folk är helt enkelt fördolda fotbollsproffs.

Samt.

Hockey. Curling. Slalom. Golf.

osv osv osv

Men skriker man bara tillräckligt högt så vet man ju att det når fram.