onsdag 12 augusti 2009

Överdriva- vad är det för ord nu igen?

Vill bara påtala att jag har morgontränat trots att jag enligt minsta-motståndets-lag INTE packade väskan kvällen innan utan gjorde allt imorse. Eller mer mitt i natten då mot när jag brukar gå upp.

Jag är så stolt att jag snart är i begrepp att spricka.

Har jag några som helst begränsningar? Knappast.

Tänk vad ska jag mer sysselsätta mig med idag förutom att jobba jag veeeeet. Lösa värlsfreden? Klimathotet? AIDS? Det är bara att välja och börja liksom. Har man flytet gäller det att passa på.

9 kommentarer:

Evalinn sa...

Mycket bra! Kan man lämna in önskelista på vad du ska fixa? ;-)

emve sa...

Väldigt bra gjort!

Miss Upsey Daisy sa...

Evalinn- Go ahead!

Em- *stolt*

Jo sa...

Jobba? Näää... det är väl onödigt?

Miss Upsey Daisy sa...

Jo- Kan man tycka ;)

Mrs E (ibland Grefvinnan) sa...

Grymt! You go girl - inspirera oss andra!

Miss Upsey Daisy sa...

Miss E- Här ska springas på.

Helena sa...

Heja heja! Proud! :)

Miss Upsey Daisy sa...

Helena_ :D