måndag 30 juni 2014

Vi Säger Inget Till Någon.

Å ena sidan mycket nöjd med att ha sprungit åtta kilometer.  För åtta kilometer är ju ändå åtta kilometer som vi säger inom branschen.  Men det här med att jag ställer in maximalt med lutning på löpbandet ( nedåt alltså) och kanske inte platsar i någon Facebookgrupp med Sveriges Snabbaste Löpare. Långsam är ordet sade Bull. Men uthållig säger jag.

Ptja.

Kanske får minus på grund av springer på löpband och inte utomhus också? Jag är lite osäker på reglerna kring detta.  Nåväl. Det är ju ändå träning det kan man ju inte ta ifrån mig tycker jag allt och jag går ut med barnet i trädgården om en strax och där är det utomhus så att det räcker till. Vi råkar förvisso bo längs Göteborgs mest förorenade gata (tror jag) så huruvida  luften är frisk lämnar jag öppet....

4 kommentarer:

Anonym sa...

Alltså, uthållig är bra, jättejättebraa! Kram L

Mrs E (ibland Grefvinnan) sa...

All träning är bra träning!

Anonym sa...

8 km är 8 km. Bra jobbat!

Miss Upsey Daisy sa...

L- det är så man får se det. :-)
Mrs E- så är det ju.
TantA- Åtta är ju åtta som man säger. :-)