söndag 8 juni 2014

Mot Strömmen.


Igår kväll var varenda person i hela Göteborg på Håkan. Allt detta enligt Facebook där hela flödet var fullt av bilder på förfester som sedan byttes ut i bilder från konserten. Var jag avundsjuk? OM jag var avundsjuk. Vilket faktiskt kan tyckas är lite konstigt för jag tycker Håkan är bra förvisso men inte så Bra Som I  Så Bra Som Gud Bra. Det bor alltså en slumrande femåring i mig som lever efter devisen att andras leksaker är mkt roligare helt klart. Nu var det kanske inte så att jag satt mol alena utan vi hade ett tiotal personer hemma på middag ( är det fortfarande middag eller övergår det i fest?) så det blev ett kort på groggbordet i motljus. Sedan dricker jag inte sprit längre förvisso utan väljer helt enkelt vin och ännu mer sällan blir valet en öl.

Inga kommentarer: