tisdag 8 juni 2010

Titta inte på nagellacket.

Innan den åker i samma låda som den andra.

13 kommentarer:

Frida sa...

jag lade precis ned min Varvet-medalj i lådan. mot nya utmaningar!

Miss Upsey Daisy sa...

Frida- Lidingö?

LabHäxan sa...

WOW.. jag är sååå impad ska du veta.

Plastfarfar sa...

Lidingöloppet är iofs kortare än maran, men ett antal uppförslöpor gör det lika kämpigt.

Miss Upsey Daisy sa...

Labhäxan- :D Tack.
Plastfarfar- Jag vet. Sprang det för ett par år sedan men har ambitionen att göra det i år igen..

Anonym sa...

Står det "titta inte på nagellacket"... så KOLLAR man ju på nagellacket... haha*

Miss Upsey Daisy sa...

Iashemlis- Veet. ;-)

Frida sa...

nja, jag tror inte det blir lidingö i år. satsar på nån till halvmara och sen får vi se vad 2011 har att bjuda...

Miss Upsey Daisy sa...

Frida- Klokt :)

Katarina sa...

Jag råkar vara något av en expert på röda nagellack just nu och jag tycker din nagellacksfärg ser mycket bra ut.

Medaljen är inte heller så tokig.

Miss Upsey Daisy sa...

Katarina- Måla om är receptet. Men fina ord från en expert!

Mia sa...

Fin medalj! :-)
Nästa år kanske?!

Miss Upsey Daisy sa...

Mia- Jag kommer nog att springa och pressa tiden lite :)