söndag 20 juni 2010

Insikt.

Det kommer bli en helt fantastisk sommar. Jag vet det.

10 kommentarer:

Anonym sa...

Man hoppas att du har koll!

Tesa sa...

Och jag tror du har fullkomligt rätt! :)

Jenny sa...

Och eftersom jag vet att du inte säger sånt utan att ha på fötterna säger jag: Tjoho!!

Missy sa...

Såklart!

Laila och Johan sa...

Bästa sommaren ever!

Miss Upsey Daisy sa...

Frunatmaken- Är det något jag har så är det koll!
Tesa- Man skapar sin egen lycka.
Jenny- ;-) Jag klurar om jag inte kan ta vägarna förbi din ö sedan?
Missy- Japp.
Loppis- Verkar så!

Jenny sa...

Gör´t! Jag kan inte garantera sängplats men jag kan garantera sällskap! (Tänker: sol, klippor, bad, grill, etc)

Miss Upsey Daisy sa...

Jenny- Visst var det första veckan i aug? Jag tänkte flexa ut tidigt och hänga en eftermiddag och åka hem på kvällen.

Spader Madame sa...

Bästa sommaren ever! PUSS!

Miss Upsey Daisy sa...

Spader- Såklart.