söndag 20 september 2009

Söndagsutflykt.

Blev upphämtad nästan mitt i natten. Men jag var vid gott humör .
Päron är inte fel på roadtrip alls. Jag körde inte.

Sedan träffade jag en stor mule! Just den här mulen var trött så han stannade hemma. Men vi red i fem timmar med en liknande mule. Det lär min rumpa bli väldigt varse om imorgon.

På vägen hem var jag kartläsare. Det misstaget lär inte chaffören göra om. Vi gjorde en liten de-tour på tiotalet mil. Men jag åt rån och var vi gott mod ändå. Då är en timme hit eller dit inte så noga.

12 kommentarer:

Jenny sa...

Åh, där kom den. Din dag i bilder. Fint!

Miss Upsey Daisy sa...

Mja- Jag ska köra mer. Det här var bara en lightversion :)

karro sa...

det är alltid trevligt med lite roadtrips!

Miss Upsey Daisy sa...

Karro- Visst är det så!

Turtlan sa...

Tur Ni hittade hem till slut :-))

Söndagsutflykt är alltid kul. Vår blev dock en blöt sådan... det började regna rejält när vi var ute på sjön.

BLÖTT värre!

Miss Upsey Daisy sa...

Turtlan- Vi hade toppenväder ända tills vi satte oss i bilen och börjat köra.. DÅ kom regnet.

Laila och Johan sa...

Mular är det mysigaste som finns!! Låter som ni hade en helt perfekt dag. Och du.. ta hand om rumpan!! Kram

Spader Madame sa...

Tyckte det såg ut som en bra dag... Speciellt päronet!

LabHäxan sa...

Mysigt.. =)

Ingrid sa...

Fika räddar faktiskt nästan alla missöden ;)
Dagen såg härlig ut!

Tesa sa...

Mysig liten tur vill jag påstå! Fina bilder också.

Miss Upsey Daisy sa...

Loppis- Min korsrygg....!

Spader- Päron är grejen :)

Labhäxan- Absolut!

Ingrid- Och det var den med!

Tesa- Inget emot din söndag:)