torsdag 3 september 2009

Farväl.

London calling.

13 kommentarer:

Turtlan sa...

Underbar resa på Dig!
Vinka till London från mig :-))


Jag drar till Malaga jag :-)))

Enannan sa...

Ha det underbart!

emve sa...

Ha det så bra!

...och hälsa London att jag kommer om ett par veckor!

Tesa sa...

Bra låt!

Ha det fint i London nu!

Fröken Svensson sa...

Avis! Ha det gott!

stella sweden sa...

Lycka till!

Laila och Johan sa...

Ååååh London.. Ha det bäst!

karro sa...

ha det riktigt gott!

Helena sa...

Have a nice trip! Avundsjuk as hell, I tell you...

Camilla sa...

Ha det toppen!! Kram

Katinka sa...

Åhh, är du i London nu! Mejlar dig imorgon vännen! Kram!

No-one sa...

Ha det så bra nu! Lycka till med flygningen också - skickar extra pepptankar till dig så länge.

Miss Upsey Daisy sa...

Turtlan- Dito. Ha det superbra!

Enannan- Hade jag:)

Em- Hälsade London och London hälsade tillbaka!

Tesa- Absolutley!

Frk S- :)

Stella- Tackar.

Loppis- Alla gånger.

Helena- Avunsjuk på din bild :)¨

Camilla- Tack fina du.

Katinka- Och jag har sms:at dig :)

Alexia- Tänkte på dig faktiskt :)