lördag 12 september 2009

City of Partille.

Nu blir det road-trip.

Jag ska nämligen ge mig till City of Partille.

DIT.GÅR.INGA.SPÅRVAGNAR.MAN.MÅSTE.TA.EN.BUSS.

Kan man inte ta spårvagn dit man ska är jag av åsikten att det är flyga eller kamelfrakt som gäller. Jag ska till och med förbi se det faktum att jag är vegetarian och ta med lite torkat renkött, tält och nödraketer. Jag kommer vinka adjö till katterna och lämna ut reservnyckeln till någon granne ifall jag inte tar mig tillbaka igen. Man kan ju inte så noga veta?Men jag har bra stöd utifrån tycker jag....

- Det är bara att du ringer ifall du inte hittar enligt vägbeskrivning.
- Om jag inte hittar åker jag hem igen så det så.
- Förstår dig, jag hatar också att misslyckas.

3 kommentarer:

Den tjocke konsulten sa...

Man kan cykla till Partille, går förvånansvärt bra faktiskt. Förr var det enda sättet att få äta Maxburgare i Gbg!

No-one sa...

Oj.

1. Vad ska du dit och göra?
2. Lycka till.

Miss Upsey Daisy sa...

DTK- Inte så långt bort egentligen ;)

Alexia- Det gick bra.. frulle hos vän :)