fredag 22 augusti 2014

Influensa.

Hela natten med hyfsat hög feber, ont i kroppen och rinnande näsa.  Det här med att ge mig ut och springa ett lopp imorgon vore rätt mycket hål i huvudet.  Så inget Midnattslopp för mig och jag är med handen på hjärtat rätt så besviken. Tror inte att det är några mer lopp här i Göteborg som är aktuella och jag orkar inte riktigt ta mig till någon annan ort för den sakens skull.  Lite trist att inte ha kompisar som springer för det hade varit perfekt att göra en tjejhelg av det hela.

Oh well.

4 kommentarer:

Katarina sa...

Skaffa kompisar som springer?

Man kan inte ha för många kompisar, vet du.

Finns några trevliga bloggare som verkar ha en massa spring i benen som de vill få utlopp för i olika evenemang.

Plus att även vissa av oss som inte springer kan tänka oss en tjejhelg i anslutning till springlopp; heja på dig när du springer och sedan hänga på spa kanske?

Unknown sa...

Jubilieumsloppen 14/9 tror jag det är. Också 10K.

Miss Upsey Daisy sa...

Katratina- ingen dum idé .. får kolla upp inför nästa år.
Cecila- inte heller någon dum ide!

Sylvesterloppet sa...

Sylvesterloppet Göteborg, som startar klockan 12:00 på nyårsafton på Heden, är 10 kilometer långt och helt utan backar. Sylvesterloppet är en bra avslutning på ett tränings. Väder och underlag på nyårsafton är som det brukar vara i Göteborg
.