lördag 30 augusti 2014

Dubai.

När vi bokade flygresan kollade vi runt för flera alternativ eftersom det ibland kan löna sig att flyga från andra ställen än Göteborg. I detta fall var det faktiskt bra mycket billigare att flyga från Oslo än Göteborg. Så några dagar gick vi runt och var lite småpeppade över detta.  Tills dess att flygbolaget ställde in den dagens flygning och erbjöd ett flyg trettio timmar senare.  Sådant gör mig ganska opeppad ,inte för att jag inte tror att det löser sig utan för att jag anser att ärendet är avslutat som sådant. Jag har surfat runt.. kollat ledighet.. bokat... betalat ... osv osv. Jag har även gjort samma sak gällande boendet. Den delen är klar inför resan och det som kvarstår är att lista ut vad man ska göra när man väl är där.  Fast slutet gott allting gott ändå och vi reser istället med samma bolag från Köpenhamn i stället för Oslo (men samma dag). Flexibel är vårt mellannamn. Lilla G har förresten redan varit i den delen av världen när hon hängde i min mage! Vi åkte till Oman när jag var i femte månaden typ.

Inga kommentarer: