tisdag 19 november 2013

Kalastider.

Dopkaffe hemma hos oss. Sist jag kollade var vi drygt 40 personer. Eftersom vi inte har sittplatser till så många tänker jag att vi kör "Hela Havet Stormar" ett rättvist system att lösa det bekymret. Två veckor senare är det dags för Öppet Hus med glögg. Då är vi 40 inbjudna men plus barn. Fast då är det mer utspritt under kvällen. Först barnfamiljer sedan vuxenfest.

Så när frågan om nyårsfest diskuterades röstade jag nej. Det kan vara småskaligt ibland även om hattfest hade lockat..,

4 kommentarer:

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Oh, jag blir andfådd bara jag läser. Många människor blir det.

sarapirat sa...

glöggfest! jag börjar få den årliga sverige och jullängtan!

kram

Miss Upsey Daisy sa...

Iwnk...- det är ju en del..
Sarap. - mysigt... Nu väntar jag på snön bara..

Anonym sa...

Familjefest först och vexenfest sen, är nyfiken på det upplägget inför stundande högtidsdag - hur göra?
Tornskatev