tisdag 5 november 2013

Det Var Ju Annorlunda.

Så förflöt ännu en dag i våra lov. Jag gick till exempel på Babyrytmik med en kompis och efteråt läkare vi lunch här. Innan var vi Landvetter och hämtade barnen, mycket konstig känsla att vara på en flygplats utan att resa...inte ens jobb. Första gången tror jag. Lite snuvad på konfekten.

Fast dagens två konstiga saker. Det var ju det. Eller mer udda saker.Som verkligen inte varje dag så.

Ett) Jag såg en demonstration och jag vet inte vad de ville för de hade masker och ropade att de inte var rädda men på engelska. Mycket märkligt om ni frågar mig.

Två) Lyckades spotta en bilist som körde mot rött. Framför en polisbil. Jetedumt och Jeteklumpigt. Hejda till det körkortet.  Fy för den leds.

Så sprang jag på en gammal kompis jag inte sett på....fem år? 

Inga kommentarer: