tisdag 1 januari 2013

Nyårsafton.

Det härmed att man plöjt diverse deckare, sett lite otäcka filmer och har en fantasi som heter duga kan ibland straffa sig.  Ibland kan vara när man är på Pojkväns familjs land och det finns ett utedass tvåhundra meter bort i mörkret och det enda man har som lyser upp är en pannlampa. Annars synnerligen becksvart.

Första vändan av kvällen tänkte jag mycket på mördare som skulle komma och slita av mig strupen med en vass kniv så att jag skulle gurgla när allt blod fyllde min strupe. Just nära havet tänkte jag mig nämligen att de flesta mördare jobbar med stora blanka knivar som de snittar sina offer med. Det är värre än skjutvapen på något vis.

Vet ni hur snabbt man kan kissa om man bara vill?  Mkt snabbt.

Andra vändan av kvällen hade jag lämnat mördarna åt sitt öde och var mer inne på Det Övernaturliga.  Då hade jag för övrigt inte modet att gå ändra fram till utedasset utan valde lite närmare huset, vad vi kallar utomhus.  Där började jag fundera på röda stirrande ögon, skepnader som kom och löstes upp framför mina ögon och mystiska sken.

Även här kan man kissa mkt snabbt. Om man bara vill.

Är vi där nästa år igen är det jag som skaffar kateter.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha, kanske sluta se otäcka filmer? Kram L

Miss Upsey Daisy sa...

L- För sent! ;-)

Fru Choklad sa...

När jag behöver gå 200m till ett utedass med bara en pannlampa som enda trygghet i bäcksvarta natten är jag varken rädd för mördare eller monster. Nej det som skrämmer mig, och som på nått sätt blir väldigt troligt just då, är att det ska stiga fram ett gäng utomjordingar mellan träden och röva bort mig. Fy farao vad läskigt DET skulle vara. Jag lovar att jag är snabbkissad i det läget också :)