fredag 18 januari 2013

Mellanöstern.

Om exakt tre veckor sitter jag på väg till ett plan till Muscat. Första gången i Mellanöstern.  En synnerligen smidig lösning, tre timmars tidsskillnad samt avsaknaden av malaria (undertecknad får inte äta malariamedicin). Det här med att flygbiljetterna låg på cirkus hälften av vad det kostar till Asien (lönars sig att googla runt people som det gör!) även detta adderas till plus-kontot.

Jag ska läsa, fota, titta på sköldpaddor, hänga i öknen. Jag ska även bada, gå runt i historiska byar och slutligen bo några nätter på det flådigaste hotellet jag bott på någonsin.  Det kommer bli fabulöst.

7 kommentarer:

Mrs E (ibland Grefvinnan) sa...

Låter ljuvligt!

LabHäxan sa...

Oh det blir jättekul!

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Spännande, det ser vi fram emot :)

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Spännande, det ser vi fram emot :)

Nyfiken Alltid sa...

Vad härligt! Bildkavalkad önskas då.

Anonym sa...

Underbart! Your worth it! Kram L

Miss Upsey Daisy sa...

MrsE- Det tänke jag att det blir.
LH- Mycket! :)¨
I will not- Det behövs.
NA- Bildkavalkad kommer.
L-Tack L, hoppas vi kan ses snart?