lördag 10 mars 2012

Något Knas.

Det senaste halvåret har det inte gått så bra när jag ska träna. Även om det inte varit direkt jobbigt har det varit svårt att andas. Jag har kunnat känna hur min lufstrupe krympt ihop och andningen har blivit väsande. Ibland har jag tänkt att det nog är den kalla luften ute som gjort det. Men det håller ju inte riktigt när man tränar inomhus. Det håller inte heller riktigt när den väsande andningen håller i sig en timme efter det att man har slutat träna. Nästa vecka ska jag försöka få en tid hos vår företagsläkare. Misstänker starkt ansträningsastma. Vi får se...

5 kommentarer:

Turtlan sa...

Kan nog stämma bra det.
Bra ta ett snack med doktorn i frågan.

Från en i branschen

annika sa...

Bra att du kollar av med doktorn, så där ska det ju inte vara!

Solrosfrö sa...

Låter inte bra... Bra att du kollar upp!

karro sa...

Inte roligt alls, bra att kolla upp o få lite hjälpmedel mot det

Miss Upsey Daisy sa...

Turtlan- Tid bokad.
Annika- Inte vara alls.
Fröet- Jepp.
Karro- Som du?